2013 m. vasario 8 d., penktadienis

Minecraft klausimai (1 dalys)

Labas visi .
Mokykloje sedejau ir sugalvoju temą apie minecraft klausimus  , tipo aš sugalvosiu klausimus ir juos čia rašysiu ir atsakinesiu į juos . Jei jus norite man kokį nors užduoti klausimą , man rašykite ir aš jį čia parašysiu ir atsakysiu į jį čia .
Mano puslapį (mc-pasaulis) jau aplanke 301 žmogus , ačiu tems kas užeidineja čia ir domesi šiuo puslapiu .
Na ką einam prie temos .
Klausimai :
1.Kam per mc reikalingas namas?
 * Apsisaugoti naktį nuo monstrų
 * Dėl grožio
 * Deti dežes , kad ten dalykus deti
 * Kad gyventi namie , o ne lauke

2. Kokie yra mirties būdai ?
 * Nušokti iš kalno (na tipo iš kokio aukščio) ir mirti
 * Paskesti
 * Nuo kaktuso (stoveti prie jo pasiletes)
 * Susideginti lavoje
 * Mirti nuo monstro
 Čia gal nevisos mirtis , bet tokios svarbiausios .

3. Kam yra reikalingi šarvai ?
 * Dėl grožio
 * Būt stipresniu

4. Kodėl naktį yra nesaugu ?
 * Gali nužudyti monstrai

Na šiandien tik tiek klausimu . O pabaigai paveiksliukas .


 

Viso .


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą