2013 m. balandžio 7 d., sekmadienis

Kelionė per dykumą (1 dalys)

Sveiki visi .
Šiandien aš jums parodysiu tokia kaip istoriją , tokiu dabar bus daug ir čia mano pirmoji misija ,,Kelionė per dykumą '' (1 dalys) . Vakar padariau 1 dalį  , nuotraukas dariau  , tai aš desiu nuotraukas ir jas aprašinesiu , ir čia bus tik 1 dalys .

1 diena :


Štai čia esu aš prieš kelionė per dykumą .



Aš čia jau ėjau . Buvo eiti sunku , nes be vandens per dykymą eiti sunku , o dar dykumoje labai karšta , bet aš ėjau . Vėliau šioje vietoje užmigau .

2 diena :


2 diena kaip ėjau pamačiau šuliny , labai apsidžiaugiau .


Kaip pamišes šokau į vandenį ir pradėjau gerti , gerti . Aišku , kad amžinai negalėjau gerti , tai jau kaip pakankamai prisigeriau vandens nuėjau . Tada jau buvo vakaras ir prie šulinio netoli užmigau .

3 diena :



Ėjau , ėjau jau 3 diena . Buvo plusai , kad radau vandens ir pageriau ir dar , kad pailsėjau , kai ėjau , toli pamačiau namus , pagalvojau , kad vaidenasi , bet priejau .



Kaip priejau , pamačiau , kad man nevaidenasi . Apsidžiaugiau . Dar pamačiau žmonių , tai dar geriau . Žmones buvo geri ir mane prieme kaip keliautoją , bet ten ilgai būti  negalėjau .


Netoli jų namų buvo piramide . Buvo toks gražus žvilgsnis . Pamaniau į ją įeiti .


Čia piramides viduje , piramide  nerealiai būvo graži viduje .


Kaip išėjau iš piramides , buvo jau vėlu ir mane prieme į namą vieną pernakvoti . Užmigau .

4 diena :


Jau atsikeles , mane pamaitino biški ir jau išėjau , bet prieš išeidamas , padariau nuotrauką prie šiu gerų žmonių  . Man dar padovanojo gerą kepure . Man jį patiko (kepure) . Na tai ir jau išėjau .


Aš jau sau ėjau , bet mane sustabde , vienas dalykas . Zombis !!! Galvojau , kad tai man vaidenasi ...

Laukite tęsinio . Na tai va tokią pirmą dalys . Dykumą yra nemaža , apie 6547 km  . Ir aš ją visa pereit turiu .    Darysiu jau 2 dalį . Laukite . Iki .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą