2013 m. balandžio 6 d., šeštadienis

Mano Miestas


Sveiki visi .
Šiandien parodysiu nuotraukas iš minecraft , Mano Miesto . Miestas dar nera dabaigtas iki galo . Bet jau ir nemažai padaryta . Tai štai keletą nuotraukų :


Čia yra Mano Miesto muziejus . Man jis labai gražus , o labiausiai stogas patinka .



Čia yra bažnyčia , ilgai ją stačiau , bet išėjo neblogai .


                                                O čia bažnyčia nakti . Labai graži yra per naktį .


Čia Mano Miesto parduotuvė ,,Iki'' . Pavyko jį irgi neblogai . Biški ilgokai ją stačiau .


Čia yra kioskas .


Taip atrodo bažnyčia viduje .


šventas vanduo . Jis yra bažnyčioje .


Mano Miesto kapines .


Koncertų aikštele .


Mano Miestas iš viršaus .


Bažnyčia , miškas ir kapines iš viršaus .

Na tai tiek ant šiandien . Tikiuosiu buvo įdomi ši tema  . Laukite kitos temos , o aš stengsiuos dabaigti miestą . Iki 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą