2013 m. birželio 24 d., pirmadienis

Notch Kelionė (1 serija) Pradzia

Sveiki visi.
Kaip vakar sakiau, kad kažka rašysiu ir sugalvojau padaryti tokia kaip istorija su serijomis. Istorijos pavadinimas : ,,Notch Kelionė ''. Kas toks yra Notch? Tai žmogus, kuris sukurė Minecraft žaidimą. Čia bus istorija apie jį.
Vieną kartą gyveno toks žmogus vardu Notch. Kažkada vakare jis su savo Geriausiu Draugu nuplaukė prie juros pažvejoti ir..ir...toliau pasakos pats Notch:
Mes su juo žvejavomė, aš pagavau apie 5 žuvis, o jis apie 3. Jis užmigo, o a gaudžiau žuvį toliau ir...užmigau ir aš. Toliau nieko nepamenu, tik girdėjau visokius triukšmus, kaip atsibudau atsiradau kažkokioje saloje. Nebuvo, nei draugo nei žuvies nei valties. Ką man teko daryti? Kaip nors išgyventi. Prie saves pamačiau dežę, atidariau ją, o ten buvo visokie item.
1 day :


Va tokia buvo mano pradžia. P.S. Nežinau kodel pas mane suplešta maike.


Tada aš nuėjau, pamačiau 4 vištas, bet pasigailėjau jų, nes visvien turėjau, net 6 duonas, tai nenužudžiau jų ant mesos.


Ėjau ir įkritau į kažkokia duobė, o ten pamačiau Iron (geležis) iškasiau, o ten toliau biški dar Iron. Man pasiseke ir sekme tame, kad toje dežėje buvo akmeninis kirtiklis. Nuėjau biški giliau, o ten buvo du monstrai(skeletai), o prie jų anglis, kurio man labai reikėjo, nubėgau atgal,bet nepasidaviau užpuoliau ant vieno monstro ir nužudžiau jį, bet man ateme daug gyvybių, vos laikiausi ant kojų. Nuėjau atgal ir ant kito monstro neužpoliau, eidamas atgal pamačiau anglį, iškasiau ir išėjau iš tos dobes.


Va jau kiek ir kokius turėjau item. Čia aš biski buvau sustojes. Turiu 22 iron, 14 anglies. Pasiseke. Uraaa.


Vėliau ėjau ir pamačiau paršiukus, pagalvojau, o jei man pareiks valgio?? Nužudžiau apie 3-4 paršus. Gavau apie 6 mėsos gabalus.


Šioje vietoje pamaniau ant kažkiek laiko apsigyventi, jau čia pasodinau cukranedres ir kviečius.



Čia matote, kad aš su Iron kepurė, kaip ją gavau? Iš zombio. Žiūrių eina kažkoks baisus zombis su Iron Kepurė gerai, kad turėjau karda tai ir užpuoliau jį ir nužudžiau ir gavau jo kepurė. P.S. Mane labai nustebino iškur čia visokie zombiai, skeletai.


Čia pastačiau lovą ir darbastalį. Vilnos gavau iš avių, nes ten kažkur 4 lakstė. Užmigau ant lovos.

2 day :

Iš ryto nuėjau biški pakirsti medžius, iškirtau 20 medžio ir gavau 1 obuolį, dar padariau tvora iš medžio ir pavalgiau.



Padariau iš medžio tvora, o iš tvorų padariau tvarta gyvūnams. Ir su kviečiais įtempiau čia vieną karvę. Pasiseke.


Vėliau čia dar daugiau pasodinau kviečių ir cukranedrių. Buvai kaip ūkininkas. Turėjau karvę ir sodinau daug ką.


Vėliau pamačiau dar vieną karvę ir su kviečiais įtempiau ją į tvartą. Turėjau jau dvi karves. Uraaaaaa.


Pamačiau, kad temsta tai nuėjau miegoti.
Taip praėjo 2 day.

Laukite 2 serijos. Iki rytojaus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą