2013 m. birželio 25 d., antradienis

Notch Kelionė (2 serija) Mirties Sala

Sveiki visi.
Šiandien  bus 2 serija ,,Notch Kelionė - Mirties Sala'' Kodėl Mirties Sala sužinosite, kaip jums pats Notch pasakos 2 serija
Notch pasakoja:

3 day :
Aš atsibudau, pavalgiau ir pažiūrėjau ar užaugo kviečiai ir cukranedres. Stoviu ir mane išgasdino...



...Jis, nes jis taip netikėtai čia atsirado. Su savim turėjau akmeninį kardą, bet nedrisau ant jo užpulti, neteko drasos Man. O vėliau...



...vėliau va kas, jis pradėjo degti ir biški uždegino mane ,aš jam trenkiau ir šokau ant žoles, kad nedegčiau, atsikeliu ir jo nėra.
Vėliau sau ramiai gulėjau ir pamačiau...


..va ka, taip netiketai šitos seklos čia atsirado, nesupratau kas čia vyksta iškarto monstrai, vėliau netiketai iš žėmes išlenda medžio seklos ,, Kas toliau?'' Aš pagalvojau.


Vėliau visi sėklai nukrito, aš sutvarkiau, bet man atkreipe demesį šita medžio seklą. Pabandžiau ją išrauti, niekaip nesirauna. Po kažkiek laiko jį nukrito ir tos seklos vietoje atsirado skylę, aš ten nusileidau su kopiečiom, nes buvo kopiečios, o ten...


..o ten paprastas mažas ir tamsus kambariukas, kuriame stovėjo dežę. Priėjau prie dežes, atidariau, o ten dvi knygos, paimiau vieną knygą ir atidariau , ir ant garso pradėjau skaityti :



va kas čia buvo parašyta, išsigandau nerealiai. ,,O jei aš nerasiu to šalto deimanto, kas man bus?''- Galvojau aš. Vėliau paėmiau antrą knygą, atidariau ir ant garso pradėjau skaityti :


Supratau, kad esu ,,Mirties Saloje'' galvojau, kodėl iš čia nėra kelio. greit iš čia išėjau ir užkapojau šita dobe.


Supratau, kodėl čia yra monstrai, nes čia Mirties Sala, čia gali mirtis ateiti kiekviename žingsnyje. Todėl paėmiau geležį ir įdėjau į savo padaryta krosnį. Norėjau padaryti šarvus ir kardą.


Vėliau pamačiau, kad mano dvi karvės pagimdė mažą karvutę. Turėčiau apsidžiaugti, bet nebuvo nuotaikos po paskaitymo tentu knygų.


Pamačiau, kad užaugo cukranedre, bet kaip man nebuvo nuotaikos, tai ir nesinorėjo imti tas cukranedres. Dabar net bijojau vaikščioti, nes galvojau, o jei mirtis ateis.


Vėliau kažkokiam prude pamačiau monstrą su odiniai šarvais, užpuoliau ant jo ir nužudžiau.


Ir gavau nuo monstro odines kelnes. Turėjau nuo monstro gaves iron kepurę ir odines kelnes. Pamačiau, kad  temsta, nuėjau miegoti.
Miegojau ir mane pažadino iš ryto...

4 day :


...va kas mane pažadino, aš miegojau, miegu, miegu ir BACH sprogo kažkas, atsibudau po miedžiu vos gyvas, labai skaudėjo kojos, bet po poros val praėjo. Užkasiau tada šita dobę, atsiguliau ant žoles ir man iš akių patekėjo daug ašarų ir pasakiau prie akių tyliai : ,, Prakeikimas yra ir jis prasideda, aš mirsiu ''


Vėliau padariau sau pilnus Iron Šarvus. Nes žinojau, kad šį karą taip lengvai nelaimesiu. P.S. aš čia su apranga nauja buvau nes buvau rades krumuose.


Va dabar aš pasiruošes, bet kam, o jei mirsiu, mirsiu už savo gyvybę-sakiau aš stovėdamas su iron šarvais ir iron kardu.

Va tokia ir 2 serija. Jei kam domina kiek bus serijų kvieskite mane į skype , Mano Skype: ernescik2001
Ateikite dar į servą : Mc.mckaimieliai.lt
Laukiu draugu į skype.
P.S. Jei nepatingesiu tai gal šiandien įkelsiu ir 3 serija.
Viso, Ate.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą