2013 m. liepos 5 d., penktadienis

1.6.1 Minecraft Versija


Sveiki visi!!!
Atsiprašau visus už tai, kad seniai labai rašiau jau, nes buvau užimtas biški. Laukiau 1.6.1 Minecraft versijos.
Atsirado Liepos 1 Diena. Ten yra kilimai, arkliai, kaip aš lošiu nuo vakar 1.6.1 nerealiai idomu Man. Jei norite 1.6.1, tai kvieskite mane į skypę : ,, ernescik2001 '' ir aš jums atsiusiu 1.6.1.
Dar lošiu visokius modus, nerealiai įdomu irgi, jei norite palošti modus, kvieskite į skypę ir paaiškinsiu kaip juos atsiusti ir kaip viska ką daryti.

,,Notch Kelionė'' Bus 17 serijų. Gal ryt arba poryt atsiras 3, kuri vadinsis ,,Monstrų puolimai'' jei norite sužinoti visu serijų pavadinimus kvieskite į skypę.

Mano skype : ernescik2001
Galite pakviesti į facebook, Mano facebook : Naruševičius Ernestas

Iki, laukiu draugu į skype, bei į facebook.
Ate.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą